CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, May 17, 2008

Äntligen vår tur att låna solen


Det är ett under, jag lyckades sova in utan att nån väckt mig, kändes helt underbart, Bruce den stackarn behövde jobba, så det blev ingen sovmorgon för honom.

det är som vanligt här annars, alla bråkar med varandra, och jag räknar ner dagarna tills vi ska flytta. Jag vet att det låter som om jag gnäller hela tiden, men det kämms som om jag lever i en såpopera, och ta över ansvaret att bli extra mamma åt 4 barn 24/7 utan att man vill är inte det allra roligaste. Om det inte vore det att jag vet att det snart är över så skulle jag bli tokig, det finns stunder jag bara vill ta in på nått hotel och rymmna från allt det här.


Idag ska vi i alla fall ut och köra fyrhjulingar efter att Bruce kommer hem från jobbet, och det ska bli jätte kul, specielt med tanke på att det är underbart vänder ute, det känns som om det är äntligen vår tur att få lite sol på oss. Ska även ta mig in till IF nån dag för att köpa lite fler saker till lägenheten, nu när jag vet hur det kommer att se ut vet jag vad jag kan sköpa, ska även se om det går att byta lägenhet till andra sidan huset eftersom jag vet att det finns lediga där.


0 comments: