CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, May 15, 2008

Massor att fira, men ingen att fira med

Så idag när jag satt på min Exel lektion så ringde telefonen, piss också, hade ju inte satt den på ljudlöst, så fick kämma ut mig lite, igen, som vanligt.. Men det var i alla fall företaget som jag hade varit på intervjuv hos igår, dom hade fått tag på en referens och ville annställa mig.. yey.. Äntligen ett jobb som jag verkligen vill ha, med någorlunda bra lön för att vara Idaho, och mycket timmar. Så idag har jag verkligen fått sitta ner och planera in hur jga spenderar mint id så att jag ska kunna klara av att ballansera allt på ett bra sätt. Men det ser bra ut, och det känns jätte bra, kommer till och med kunna spara pengar nu, känns så skönt.
Fick också reda på idag att mamma o pappa fick huset i Stockholm, så efter X miljoner så är det deras och de flyttar in 1 Augusti. Känns så roligt för dom, de ville verkligen ha det här huset. Så idag har jag två saker att fira, även fast det inte blir mycket att fira. bruce håller på med sitt andra prov för dagen nu, och sedan jobbar han till 10 ikväll, men jag har i alla fall inga läxor, eftersom jag blivit så himmla bra på att planera, så för mig blir det nog att posta ett paket till mamma, och krypa ner i sängen till nån mysig film.




0 comments: