CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, May 25, 2008

Friskare, och piggare

Så jag håller äntligen på att bli frisk, verkar som om pencelinen tar på mig, och att jobba fullt ut när man har feber och hallsfluss är inte att rekomendera. Annars kan jag bara säga att jag älskar mitt nya jobb, allt från arbetskamrater, arbetsmiljö, till vad jag gör gillar jag, har abbsolut inget att klaga på. För er som missat så jobbar jag numera som Wellness representative på Melaleuca.

Det är även en långhelg här borta den här helgen, så jag kommer att jobba med att komma ikapp med allt jag missade förra veckan när jag var så sjuk, kan ju verkligen säga att det är skönt att jag får en extra dag på mig.

Det är även morsdag idag så vill gratta min underbara Mamma, du är världens bästa mamma, och jag hoppas att jag en dag kab vara helften av den kvinna du är, du är ett stort exempel för mig.

0 comments: