CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, May 5, 2008

Min lunch

Äntligen lunch... har en 3 timmars lektion aldeles innan så det känns som om det aldrig ska ta slut. men nu sitter jag har, och för en gång skulle har jag packat min egen lunch låda, både till mig och Bruce, en smarig smörgås med min morötter, och några hembakade kaor till Bruce men icke för mig. Men det är ganska frestande att sno en från han nar han sitter o knaprar på den o jag på en morot, men jag gillar morötter så det går bra.

Ikväll måste jag komma ikap lite i min Exel klass. Jag vet att det låter som om jag inte har ett annat liv här borta, men vi gör lite roligt också, vi är bara inte lika kräsna av vad som är roligt. Som igår lagade vi middag tillsammans, det var roligt, fast ska inte klaga, var ju på BIO i helgen dåg en rätt så bra film, Vanige Point, den är värd att se. nu till helgen eller snarare på Torsdag så ska jag åka o rida, det ska väll bli lite roligare än att laga mat.

Nu måste jag käka klart min lunch då jag hinner iväg på nästa lektion.
chao

0 comments: