CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, May 14, 2008

Lång dag

kanske blir det här vi bor nästa helg... :)

Så idag har varit en lång dag. Hade det vanliga med skolan, vilket inte är så farligt, men bara det är en lång dag. direkt efter skolan hade jag en intervjuv för ett jobb, fick gå på en andra intervjuv på en gång, så jag tror det gock bra, vet i alla fall att jag gjorde bra ifrån mig på båda proven. Hoppas verkligen att jag får det här jobbet, det enda som kan stå ivägen nu är i fall det inte skulle passa med mitt schema på skolan, det är ju trotts allt därför jag är här, för att kunna bli klar med plugget nån gång.

Bruce var på en annan intervjuv idag, och fick jobbet. Jag vet, han har nu två jobb och och 17 credits i skolan, vet inte hur han ska klara av att göra allt, men jag håller verkliggen tummarna för honom, han e helt underbar, försöker jobba så mycket bara för att jag ska slippa.

Nått annat kul som kommer up är att nästa helg är en lång helg, så jag och Bruce funderar på att åka ner till Vegas över den helgen, får se om vi kommer över nått bra pris, vi håller i alla fall tummarna.



Nu blir det lite fler läxor, en litte promenad, och sängen för Steffi



Kram på er alla

0 comments: