CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, May 12, 2008

En aldeles utmärkt Måndag


Så var det Månda kväll, och jag kan säga att veckan startat bra. Fick färga blommor på min flower arangment klass, riktigt skoj, och självklart blev det mycket glitter, ska göra några några olika arengments på onsdag, så det får väll dyka upp nån bild på resultatet då. Annars mycket skoj klass, både människorna och ämnet, skulle kunna byte till floral design, förutom det att jag inte vill läsa så mycket biologi som krävs.


Gjorde även bra ifrån mig på provet idag, 87% inte 100% men det duger med tanke på att jag inte pluggat så mycket, och det är i alla fall ett B.




Ikväll så passade jag och Bruce på att ha vårt eget FHE, vi gick till Gringos och åt Chile Verde. det bästa med att gå på lite finare restauranger här är att det oftast billigare än snabbmat i sverige, sjukt.... efters det blev det lite mys till en film, som jag egentligen köpt till mamsen, men vi tjuvkikade lite på den, och sedan et promenad ner till parken och hem igen. Bruce försöker lära mig att åka skate board, går väll kanske inte alldeles utmärkt, men det rullar..




Imorgon ska Bruce på en annan intervjuv, får se hur det går, och så får vi hoppas på varmare väder...

0 comments: