CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, May 17, 2008

Efterlysning!!

För er som läst min andra blogg så kanske ni tycker att ni håller hon på att bli galen, och det kan stämma, men ar lugnat ner mig lite. Är bara som himmla less på vara "mamma". Det ironiska med det hela är att bara några timmar efter jag skrev inlägget, så kom barnens mamma hem, duchade, bytte om till festklädrena, gav 4åringen tugummi så han inte skulle grina och gav sig iväg igen. Jag och Bruce skulle försöka skugga henne, men hon körde så fårt och vi ville inte åka på böter, så mycket för den planen. Kanske är bäst i alla fall eftersom hon är en vuxen m
änniska och kan ta hand om sitt eget liv, men att barnen ska behöva lida tycker vi båda är fel, så vi får väll försöka komma på nån annan plan för det.

Annars är jag jätte glad över att jag hittade några bilder från bröloppet idag, jätte kul med tanke på att våran dator crashade och allt försvann. Här kommer några av bilderna som jag hittade, de får i alla fall min dag att verka lite bättre.






Om det är nån av mina kära vänner som har fler, säg gärna till eftersom alla våra från digital bilder mottagningen är borta. Tackar

0 comments: