CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, April 6, 2008

Ni kommer att vara saknad




Så jag har varit hemma hos mamma o pappa hela helgen, rätt skönt o kul att hinna umgås lite med dom innan vi åker tillbaks till USA igen. Det är också general konferans och sista helgen i Sverige denna helg, så fullt upp skulle man kunna säga, plus att Bruce och jag har mycket mer kvar än vi trodde. vi har inte ens hunnit packa allt i kartonger än, och vi ska flytta allt till farmor i morgon, vad ska man säga, vi kommer säkert ha vårt att göra i kväll/natt.




Annars så känns det bättre nu. Trotts att jag vet att jag har lång tid i USA framför mig så vet jag att vi kommer att komma tillbaks en dag. Bruce är helt fantastisk som vill flytta tillbaks till Sverige, han kan ju inte ens språlet på samma sätt som jag kan med engelskan. Kanske mer kompliserat med planer att flytta tillbaks än om vi bara skulle stanna där borta. Men jag skulle sakna Krusarna aldeles för mycket, och då jag säger Krusare menar jag hela gänget mamma, pappa, syskonen, farmor, o kusinerna, ja alla....



I morgon har mamma i all fall lovat mig att vi ska ha familje middag, farmor ska komma också, o sen hoppas jag hinna säga hejdå till dom här små tjejerna till veckan, kommer att sakna dom så himla mycket, dom e så härliga.
Nä om jag ska hinna allt det här är det väll bäst att man forsätter att packa...

0 comments: