CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, April 20, 2008

Framme i Rexburg

Antligen framme i Rexburg efter en over 20 timmar lang bil resa, inte den allra roligaste, men vi ar har. Jag har inte hunnit ta fram min dator men jag lovar att det kommer att komma bilder senare. Resan upp var i alla fall lang, men inte for dum, vi lamnade Visalia tidigt pa morgonen sa det var inte allt for varmt, sedan stannade vi enj dag i Las Vegas, super kul, vi gick runt och kollade pa alla dessa enorma hotell de har, ska lagga upp lite bilder pa det ocksa senare. Min favorit var i alla fall Italien, for er som inte forstar sa har dom olika delar av stan till olika stader som Paris, New Yoark, Italien, Egypten o en massa fler.
I morgon borjar i alla fall skolan, ska bli skont att komma tillbaks, gammla rutiner som blir nya. Jag har en del nya klasser ocksa sa det ska bli spanande, ser fram emot det.

Kram pa er

ps... blir tokig pa ungarna har.......

0 comments: