CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, April 14, 2008

35 grader "kallt"

Vara forsta dagar har i USA har varit helt otroliga, sa kont att komma till varmen. I Fredags sa var vi mest i Hoolywood hela dan. Jatte kul, sa fort vi kommer fram ocj jag kan lada upp bilder pa datorn ska jag lagga up nagra har.
Nu befinner jag mig hos Bruces foraldrar i Visalia, California. Vadret ligger runt 35 grader, och det kanns som om vi haller pa att smalta bort, men vi ska inte klaga, det kommer att bli mycket varmare. Ocksa helt underbart att kunna ga ut i tragarden pa morgonen och plocka sig en appelsin till frukost, inte mycket att klaga pa dar. Vi har till ock med hunit med att hoppas i polen. Alla tycker vi ar galna eftersom de tycker att det ar kallt med 35 grader, jag vet kan inte gora mer an att skaka pa huvudet at dom. Ratt skont ocksa att vi har lite tid har innan skolan borjar, vi har fixat till varan bil, och idag ska vi aka och registrera att vi ar gifta aven har i USA, och jag ska registrera nytt namn.

Na nu ska jag satta igan, men vi ses senare
Kram

0 comments: