CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, April 29, 2008

Migrän

Vaknade med världens värsta huvudvärk i morsse, inte alls roligt, specielt med tanke på att jag inte kan missa mer än två dagar i skolan utan att mitt betyg ska sjunka, så nu har jag andvänt en av de två livlinorna. det värsta är att jag fortfarande känner mig kraslig, så håll tummarna så att jag ska orka gå imorgon.
Annars så har dan varit jobbig, att ha huvudvärk med fyra ungar i samma hus är inte att rekomendera. Känns bara 10 gånger värre än vad det egentligen är, samtidigt som man går på kemikalier, men tack o lov så finns det som sagt medecin, Bruce var gulligt och köte Mexicansk mat till midda, men stark mat hjäpte tydligen inte, utan gjorde bara saken värre. Men det var fortfarande gulligt av honnom, nu ska jag i alla fall lägga mig och hoppas att det ska bli bättre när jag vaknar.

Natti

0 comments: