CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, October 31, 2008

Vote YES on Prop 8


Så har man rästat även har borta i USA, lite anorlunda vill jag lova, men det gick bara fin fint. Min "kära" svärfar hade gjort en lista över hur han tyckte att jag skulle rösta, men som många redan vet så e jag inte direkt den som röstar något bara för nån annan tycker det. Hehe, men vi hade i alla fall några punkter där vi tyckte lika, hehe.

Blev i alla fall McCain för mig, kom väll fram till att både Obama och McCain har plus och minus i rygsäcken, men till slut föll flest pluss på McCain. Vad jag ändå starkast står för är Prop. 8. Röstar ju i Californien eftersom det är där jag är skiven. Vill bara att alla ska veta att jag inte alls har något emot homosexuella, har många vänner som e de. Men om inte prop 8 skulle gå igen, så skulle jag inte vilja att mina barn ska växa upp i Califonien. Prop 8 vill inte ta ifrån några rättigheter från homosexuella, bara skydda "kärn" familjen.


Klicka längen om ni vill veta mer: http://www.youtube.com/watch?v=6zbpDe_QhS0

0 comments: