CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, October 25, 2008

E de så här det känns när man går under?


Den här veckan har väl kanske inte varit den bäste, började söndag kväll när Bruce började må dåligt, och stackarn ligger fortfarande i feber. Sedan Torsdag så började jag känna mig sjuk, och tro inte att jag ligger i 40 graders feber nu, suck. Känns lite jobbigt eftersom jag ska jobba i morgon, och i Idaho så har man inte ens rätt att vara hemma från jobbet när man är sjuk, så de e bara att dra sig dit. Ganska sjukt att dom inte har rätt att vara hemma när man ens orkar att ta sig upp ur sängen. Men men, jag lever just nu mest på alvedon, IB, och en massa andra konstigheter dom har hår borta som jag inte ens visste existerade, men Bruce var i väg och kom hem med 2 påsar full med medicin och chicken noodle soup.

Men ska i alla fall konsentrera mig på att bli frisk nu medans jag kollar på lite serier, Kramar på er.

0 comments: