CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, October 20, 2008

Upp and running


Jag har fatt tillbaks min dator, er ja datorn har jag ju haft hela tiden, men nu är sladden har nyanländ från Sverige och redo att användas igen, yey, som jag har längtat efter den, tack mamma o pappa för all hjälp, känns underbart att ha den tillbaks.

Nu lovar jag att blogga mer, har inte varit lika motiverad nar man inte haft datorn, vist har man Bruces mac, men det känns ju ändå inte lika kul.

Mycket har hänt sedan jag uppdaterat senas, så det bästa är väl att bara börja om från början här, orkar inte skriva om allt, och om det är viktigt så kommer det ändå ut till slut.

Men men, Halloween börjar närma sig, känns himla kul, var länge sedan jag firande den här borta sist, var vall typ 7 år eller nått tror jag, den här gången får jag dekorera lägenheten med fina pumpor, och vara den som ger ut godis till alla söta barn som kommer, ser riktigt mycket fram emot det, sedan kommer ju Thanksgiving och jul, så tiden kommer nog gå väldigt fort nu innan skolan börjar igen, vilket jag ser framemot, vill ju bli klar så att vi kan åka hem till Sverige igen och gå vidare med livet.

0 comments: