CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, August 12, 2008

Unnar mig


Sa sladden till min tator ar ur funktion, sa det har inte blivit lika mycket skrivande har, mest bara for att jag saknar bokstaver pa Bruce dator sa det bli sa jobbigt att lasa svenska sa har, men jag forsoker mig pa ett inlagg anda, har ju fungerat tidigare sa varor inte nu ;)

Har i alla fall haft en lang dag pa jobbet, som vanlig, eller det ar nog bara jag som overdiver, for vist gor jag roliga saker med. Lunchade med Christina idag pa Taco Bell, var himmla lange sen man var dit, forsoker ju komma i for, o da ar det inte direkt den basta maten, men unnade mig idag. Sedan har vi faktiskt hunnit med at umga med lite vanner ikvall, sa livet ar inte allt far pjakigt.
Nu vantar i alla fall en varm sang for mig, ska forsoka ta mig upp tidigt imorgon sa att jag kan hinna med att gora lite saker innan jag bojar jobba. Vill aven tillagga att Bruce har varit helt underbar nu nar jag jobbat sa mycket sista tiden, tvattar, damsugar o diskar varje dag, ser lltid till att jagkommer he till en stadad lagenhet, ar han inte underbar, alskar han sa otroligt mycket.

0 comments: