CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, August 3, 2008

Sönda eftermiddag

Har varit riktigt dålig på att uppdatera den här bloggen, blir ju ar på mig själv, prioriterar mest den på engelska, det blir ju liksom lättast när man är här borta, men nu efter önskomål har jag lovat mig själv att bli bättre att skriva här. Just nu händer inte så mycket, finns ju inte så mycket man kan göra på söndagar. Har lagat Taco paj som ligger i ugnen, så då vet ni vad det blir tid middag. Bruce spelar Wii, hehe för er som missat så är det en ny investering som vi gjort, men himmla rolig, ångrar mig inte alls, nu saknas det bara wii fitt, men det får nog bli nästa månad.
Annars leker livet här borta, vi njuter av sommarlovet, och jobbar så mycket vi kan, vill ju kunna göra lite roliga saker inte bara vara fattig student. :D Även fast vi nog inte har det så farligt nu, blir nog dyrare när vi kommer till Hawaii, vilket nu kanske kan bli ett Sverige, men vill inte säha så mycket, 5% chans än så länge, vi måste kolla upp lite detaljer o så, annars kan det ju alltid vara en rolig upplevelse med Hawaii, hur mycket jag än saknar sverige, det är ju trotts allt inte allt för lång tid innan Bruce är klar med skolan så att vi kan åka hem igen, längtar....
Nä nu ska jag nog ta o läsa lite bloggar... Kram

0 comments: