CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, August 24, 2008

Bruce ar hemma igen :)

Sa nu har Bruce anligen kommit hem  jag kan blogga. Sladden till HP har namligen gatt sonder :( sa nu masta pappa skicka en ny, sa det tar og nan vecka till innan jag kan andvanda den igen, och tills jag far den sa bli det san har onstig stavning igen, men vi ska vall kunna ta oss igenom det. Kanns i alla fall jatte bra att ha Bruce hemma igen, har saknat honom super mycket. 

Idag har det inte hant sa mycket gjod vanliga sondags rutiner vilket alltigt ar sa trevligt sa, men det basta var nog anda att kunna ligga o mysa hela morgonen :) 

Ikvall ska vi har lite vanner som kommer over se pa film o spela lite Wii mysigt..... Jag och Bruce har aven gjort rise crispy treats med choklad, jatte gatt.... 

Hittade aven presenten som jag vill skicka till emmi i gar, sa nu kan jag skicka ivag packetet till henne, hon har ju gatt o fyllt 18  i veckan, alltid nagot att fira, tiden gar sa fort.

0 comments: