CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, June 9, 2008

sista tiden...

vår lilla 6 Juni i Rexburg

Så anlednigen till att jag har varit så himla dålig på att skriva här på sista tiden är för att jag har så så mycket att göra. Skolan är oki, gillar mina klasses och jag hänger med bra, men nu när jag börjat jobba så försvinner det mesta av min fritid till det, vilket jag bara är tacksam för två gånger i månaden, och det är när jag får lön, dom har nämligen ett lite anorlunda system härbort, får lönen uppdelad två gånger i månade i stället för en.

Annars börjar jag och Bruse äntligen att få ordning på lägenheten, det enda som måste införskaffas nu är ett soffbord och möbler till kontoret. det känns lite konstigt att ha så stprt att man kan lyxa till med ett rum som kontor, men det är väldigt skönt att har, få bort allt stök o skola till ett rum så att man inte måste se det hela tiden.

Bruce har börjat jobba på samma jobb som mig idag, vi gillar båda vårat jobb o det känns som om vi nog kommer att jobba kvar här tills vi är klar med skolan, eller till att vi kanske får flytta över till Hawaii för Bruces sista år, men vi får se hur det blir med den saken, nu känns det bara skönt att vi har kommit i ordning igenn...

0 comments: