CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, June 21, 2008

Midsommar


Lite bilder frånmidsommar här i Rexburg förra året
Kan ju verkligen säga att jag sakanr sverige i sånna här tider. Älskar midsommar, och trotts att vi ska försöka göra det bästa av det idag så ar det ju inte alls samma sak, men jag njuter av att kika i Ninas blogg o får se alla härliga bilder. Innan det blir midsommar idag så blir det jobb, Bruce började 8 i morsse så det var ju bara att kliva upp då och köra iväg, men det blev en liten tripp till sängen ingen när jag kom hem.
Jag vet inte riktigt vad vi ska grilla ikväll heller, så det måste bli en tripp till walmart och se vad som lockar, jag vet i alla fall att det blir smores till efterätt, mums, fast ingen gräddtårta precis.
Igår kväll så gick jag ocg Bruce på bio, även fast jag egentligen var sp trött att jag skulle kunna ha stufat i säng, Vi så Emma Smith-my story. En säg men rätt mysig film, mamma skulle nog gilla den.
Nu blir det i alla fall att damsuga huset och sedan jobbet för mig, förhoppningsvist är det segt idag så att jag kan få gå hem tidigare, brukar i alla fall kunna vara så på Lördagar..
Glad Midsommar på er alla....

0 comments: