CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, June 19, 2008

Läxor på hög


Jag tror jag kräks, har så mycket att göra nuförtiden, kan ju verkligen säga att jag känner av att det är bara 4 veckor kvar i skolan, yey.. men samtidigt alla dessa tentor som håller på att komma upp, bli verkligen mycket att göra specielt nätr man jobbar 35 timmar iveckan samtidigt.
Den här veckan har man haft två prov en uppsatts och en pressenttion som måste göras, kan ju verkligen säga att jag kommer att njuta av min helg när den änligen kommer, sammtidigt som den kommer aldeles för fort, skulle vilja ha mera tid att få allt klat, men detta är livet..
Försöker även byta "track" så att jag går i skolan till hösten, känns som om det är ett väldigt slöseri med tid men tanke på att jag ni inte börjar skolan igen tills Januari, och försöker ju bli klar så att vi kan bege oss till Hawaii så for som möjlig, vill ju bli klart med allt härbort så att jag kan komma hem till Sverige igen, har ju inte haft en riktig Svensk sommar på väldigt länge nu, och et kommer ju dröja innan man har Sverige som hemadress igen.

0 comments: