CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, March 26, 2008

Sista nätterna på länge

Nu är det två veckor kvar innan vi flytta tillbaks till Rexburg, det är en rad blandade känslor, spanande, kul, tråkigt, rädd, jajag kan göra en lång lista.
Näst evcka måste vi även börja packa det sista, så vi lär väll känna ännu mer än det kryper inpå oss. Detta är även sista veckan som jag jobbar nätter förhoppningsvis för resten av livet, men inget garanterat. Det känns skönt att lämna vissa ställen och trågigt att lämna andra. Nästa vecka blir det bara korta dagpass, på båda ställerna, börjar på M o slutar på C, o Söndag är min sista arbetsdag i Sverige på en väldigt lång tid. Så nästa blir att säka jobb i Rexburg igen.

I natt är i alla fall sista natten på C, imorgon blir det M i två nätter o sedan är jag ledig en lörda, sönda, första gången på väldigt länge. Lörda blir det även en dubelt dait med mina föräldrar, spänande va? Funderar även på att dra ut till Bisrta city för att hinna med lite svensk shopping innan man far iväg.

Men men har i ju som sagt två och ½ nätter kvar att härda ut, och de bli väll båda långa skulle man tro. Man jag härdar ut, slutet är nära.

0 comments: