CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, March 16, 2008

Liten sumering

Så nu sitter jag här på jobbet igen, himmla tråkig, tiden går så himla långsamt. Det enda som får mig at orka jobba så här mycket nu är tanken att om 3 veckor så slutar jag, yey...

Det går bara bra för Bruce med svenskan, jag är riktigt stolt över honom, han e så himla duktig, ni får skika in lite på våran gemensamma blogg så får ni se.

Veckan som kommer blir också lungn. Har lovat mamma o pappa att se efter brorsan lite, och hunden. Apropå hund, Roxy har ju blivit sjuk, hon kan inte vara ute längre än 5 min, stackars hund va? Och jag som ska passa henne, kommer nog inte att bli den roligaste uppgiften.

Annars hade jag tänkf försöka komma ut och hällsa på Malin och dwin till veckan, var ju så trevlig sist, saknar ju lill killen lite... hehe

0 comments: