CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, March 10, 2008

Ny lägenhet, klart

Eftersom jag nästan aldrig skriver här måste jag ta tag i det tänkte jag. Men är ju som sagt ingen risk än eftersom det inte händer så mycket just nu, och om det händer nått så får ju alla reda på det på en gång ändå. Är i alla fall sjukt less på jobbet nu, och då talar jag mest om det ena. sjukt le på både arbetsuppgifter och vissa kolegor, men än så länge jobbar jag ju kvar så vill inte snacka allt för mycket skit.

Annars va det exakt en månad tills vi åker iväg till USA idag, yey, ska bli skönt. Vi har också fått veta att vi fick lägenheten vi ville ha ska bli jätte kul att få större, lite mer utrymme, ett riktigt hem. La upp en planlösning så man kan se på ett ungefär hur den ser ut, den är i alla fall på 70 km2, och två sovrum, stort kök och vardagsrum, och det bästa av allt, vi kommer ha badkar.. yey..

0 comments: