CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, July 13, 2008

De sista dagarna....


Så idag hade jag lektion i hjälpföreningen, o vad ska jag säga, all panik om att jag inte skulle ha tillräckligt med matrial i onödan.. suck.. han inte ens med helften av vad jag hade tänkt mig, men det blev i alla fall bra... Ni ligger enchladas i ugnen, ska bli riktigt mumsigt.. Sedan blir det att göra lite skola, Book of morman, har en uppsatts och sedan är allt klart i den klassen, och så ska jag passa på att bara ta det lungt och njuta av dagen, försöka att inte stressa över alla tentor som jag har nästa vecka... ska bli så skönt att vara klar men skolan för ett tag, bruce den stackarn måste starta upp redan i September, och själv får man sommarlov fram till Januari igen, men det blir väll mycket jobb som får ta över istället, ska gå över till heltid, får försäkringen betalad, så bara där känar jag 250 dollar i månaden, för det kan jag köpa Nintendo Wiii varje månad.. hehe...


0 comments: